Friday, October 15, 2010

Juxtaposition

Sempena esok aku kena all out for studio project, dan pada saat ni patutnya aku dah siap kan write up and justification untuk report Structure Plan Melaka, aku ambil masa sikit la kan untuk bermesra dengan blog.

Studio project's submission, Transport Planning assignment, Planning and Decision Support System assignment, Land Valuation Final exam, semua dekat dekat. Bersebelahan tarikh submission masing2, diikuti dengan tarikh final exam.

Sekarang bagitau aku, macam mana aku nak curi masa untuk siapkan blouse untuk kelas Sewing Skill aku? Ini memang paling pundhism.

p/s: cikgu abol (cikgu kelas sewing skill), tolong jangan tegas sangat eh dalam bab2 hantar blouse pleaseee.

2 comments:

segitujuh said...

tengah tengok kamus.. just... justop.. susah betul.

Imah Ims said...

haha. Ini perkataan aku belajr perkataan ni masa kelas transportation planning.