Sunday, January 2, 2011

Stroopwafels

So my sister just got back frm Netherlands, and she bought stroopwafels for us!
Well honestly it was my first time having stroopwafels and I immediately fell in love with those super delicious wafels with caramel in the centre after the first bite!

sumpah sedap gila! fine lah bapak jakun I kan tapi memang sedap gila benda ni.
Dah la I memang caramel fan pun. So macam bila makan tu macam "this is soo ma thanggg yo!"

You see, this stroopwafels is the Dutch signature snack, and if you go to NL, tapi tak makan stroopwafels, memang rugi gila. Macam lebih baik tak payah pegi NL weh! ok over siot. macam I pula yg pergi. Tapi benda ni macam manis sikit la. caramel kan.

Ini stroopwafels yang I makan. picture: source
This is how it looks. See the caramel filling? God it is sinfully delicious! meleleh ayaq lioqq!
picture:source
Okay itu saja bye.

5 comments:

cik bulan said...

hahaha nie mmg btul2 terliur dah nie :P

Imah Ims said...

kan kan kan!

nak lagi tapi dh hbs.

Sayid Ann Ima said...

yea
its so good
i've had it once
my mom bought it
terus naik my blood sugar
hehe
X)

Imah Ims said...

i know right! so sweet tp dia punya aroma sedap gila kann!

Sayid Ann Ima said...

yup!!!
yg my mom beli 2
ade bau cam cinnamon
X)